Pages

20 Mart 2012 Salı

Legolar ile eşleştirme ve sayma çalışmaları

Kendi başımıza yeni bişeyler uydurup adına aktivite desek te genelde bizimkiler çok basit kalıyor. Aktiviteler konusunda oldukça fazla yardım aldığım (çocuklarımızın yaşları  uygun olduğu için) arkadaşlarımdan birisidir sevgili Deniz. Tatlı kızının blogunda (BURADA) yaptığı aktiviteleri bizde taklit ederek yapmaya çalışırız. Bazen benzer bazen yanından bile geçmez :) Matematik aktivitelerini pek sevmiyor Evrim Arda ama yine de oyun şeklinde yapıyor.
Legolarla yaptığımız 5 e kadar sayma çalışması bizim için hüsranla sonuçlansada eklemek istedim :) Ben A4 kağıt ince olur diye kartona hazırladım.Elimde çizdim. Çok uzun süre oynamadı maalese.Ben 15 dk uğraştım Evrim Arda 1.5 dakikada halletti :) Ama amacına uygun olarak değil.Renklerine göre ayırmayı ve sadece boşlukları doldurmayı tercih etti saymaktan ziyade. Amaç ve yol istediğim gibi olmasada sonuca ulaşması güzel :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))