Pages

20 Mart 2012 Salı

İlk tiyatro deneyimimiz ve atlarımız

Uzun zamandır Evrim Arda yı tiyatroya götürmeyi düşünüyordum ama zaman uygunmu ? uygun oyun varmı ? severmi ? sevmezmi ? dururmu ? izlermi derken epey vakit geçti. E nerdeyse 30 aylık olmak üzereyiz.Aman en kötü ihtimal sevmez kalkarız dedim ama içim öyle demiyor tabi.İlk gittiğinde korkar veya sevmez ise daha sonraki deneyimlerimde kötü olur diye içim içimi yedi. Allahtan korktuğum gibi olmadı. Oyunun başlamasına 5 dk kala salona girmemize rağmen başlayana kadar sıkıldı "eve gitcem" dedi.Eyvah dedim o anda. Ama neyseki başladıktan sonra gitcem demeyi bıraktı. İlk önce yüksek sesten biraz tırstığını düşünsemde çaktırmadı bize.Sonrasında biraz benim biraz babasının kucağında oyunun sonuna kadar arıza çıkarmadan seyretti.En kısa zamanda yeni bir oyuna daha götürmeyi düşünüyorum. Hayırlısıyla. Umarım bundan sonrak oyunlarıda sever ve sıkılmadan izler. İşte ilk tiyatro deneyimimizden bir kaç fotoğraf :)








Farkettimki oyunun ismini yazmamışım. Oyunumuz Pinokyo idi. Sonrasında ise hemen yan binada olduğu için Real alışveriş merkezine gittik ama Evrim Arda nın ne zamandır istediği oyuncak atları bulamadık. Yine her zamanki gibi döndük dolaştık Migrosa geri geldik. Burayı neden bilmiyorum ama ailecek daha çok seviyoruz.Diğer tüm Avm lere gitsek te bilsekte buranın yeri ayrı bizde. Belki daha çok gittiğimizden belki aradıklarımızı hep burada bulduğumuzdan belki alışkanlıktan bilemiyorum ama burayı seviyoruz :) Toyz Shop ta  çalışan arkadaşlar artık Evrim Arda ile ahbap oldular. Sağolsunlar Evrim Ardayı çok seviyorlar  ilgileniyorlar bizimle .Yine etrafına toplandı ablaları ama bizimki her zaman ki gibi yüz vermedi kimseye hayvanlarla oynamaktan. O kadar hayvandan sadece atları seçti almak için.Demekki gerçekten istiyormuş çocuğum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))