Pages

20 Mart 2012 Salı

Aktivite Masası :)

Çok pratik bir ürün olduğunu söylemekle başlayabilirim.Plastik olduğu için haşarı erkek çocukları için çok uzun ömürlü olacağınız sanmıyorum ama oldukça beğendim bu masayı. Masa demek ne derece doğru bilmiyorum çünkü yerden yüksekliği 20 cm .Çocuklar bacaklarınu uzatıp kucağına koyarakta kullanabilirler. Normal masaya oturamayacak kadar küçük çocuklar için özellikle güzel bir ürün. Üzerinde ister yemek yesin ki kendi masasında kendi tabağında kendisinin yiyebilmesi ona özgüven kazandıracaktır :) Her neyse çok amaçlı yani.Bizim kullanma amacımız ise resim masası .Bizim evde henüz Evrim Arda ya çocuk masası koyacak yerimiz yok ve nasıl bir masa alacağımız konusunda fikrimiz de yok. Evrim Arda da yerde resim yapmayı çok seviyor. Hal böyle olunca kaçırmadım bu minik masayı.Dört gözle bekledik kargoyu. Aldığımıza değdi oğlum güzel güzel resimler yapıyor üzerinde :) Kısa kesecek olursam özetle almayı düşünenlere tavsiye ederim.Piyasada fiyatlar 15 ile 25 TL arasında değişiyor. Ben 20 TL ye aldım. Pepee antipatim olduğu için mickey mouse lu olsun istedim :))





2 yorum:

  1. Merhaba Deniz.Ben evim.net alışveriş sitesinden aldım.Aldığımda kampanyası vardı. Evim.net e üye değilsen eğer http://www.evim.net/member/invitation/7a9ff590fe93 linkinden üye olabilirsin.Benim davet linkim. Oldukça fazla kampanyaların ve indirimlerin olduğu bir site ve sürekli güncelleniyor.Kampanyalar çok hızlı.Benim sürekli alışveriş yaptığım ve sorun yaşamadığım bir site. Gönül rahatlığı içinde tavsiye edebilirim.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))