Pages

19 Aralık 2011 Pazartesi

Yeni yılda çocuklarımıza alsak alsak ne alsak ?

Geçen yeni yılda oğluma hediye almıştım.İlk yeni yılında çok küçüktü.3 aylık olduğu için nasılsa anlamaz diyerek :) o yıl almamıştım.Ama geçen yıl hediye olarak kitap almıştım .Bu yılda yne kitap almayı düşünüyorum .İnşallah bunu bir gelenek haline getirip uzun seneler devam ettirebiliriz. Bu arada başka bir yılbaşı geleneğimizden bahsedeyim.Her yıl başında hani kırmızı giymek uğur getirir derler ya :P işte bende oğluma her sene yılbaşında kırmızı bir hırka örüyorum (yada annem örüyor) Bu sene 3.yılbaşında yine güzel bir kırmızı hırka ördü annanemiz. Bunu da inşallah her sene sürdürmek istiyorum.Seneler sonra koca adam olduğunda çocukları olduğunda tebesüssümle annem bana her sene bir kırmızı hırka örerdi çocukluğumda diye anlatmasını isterim.Tabi evladım için çok daha güzel şeyler yapmak istiyorum.Allah izin verdiği sürece yapacağım ama somut hatıralar insan belleğinde daha fazla yer kaplıyor. İnşallah yeni yıl bizede yenilikler güzellikler getirir.
Gelelim bu yazının konusuna : Bir dolap kitao çok güzel bir katalog yayınlamış.Ne alsak sorusuna kendinize cevap olarak kitap deyiyseniz tabi ondan sonra gelecek olan hangi kitap sorusuna sizin için yanıtlar üretmişler. Size sadece oradan seçip beğenmek kalıyor. Biz şimdiden bir kaç kitap belirledik bile. Kültürlü Kurt ,Aç tırtıl , Nohut oda bakla sofa bunlardan . Almasanız bile alacağınız zaman aklınızda bir fikir oluşması açısından tavsiye ederim.

Kataloğa www.birdolapkitap.com dan veya direk http://www.birdolapkitap.com/wp-content/uploads/2011/12/BirDolapKitap-yılbaşı-katalogu-2011.pdf linkinden ulaşabilirsiz.
kİtapların yaş gruplarına göre ayrılmış olmasıda büyük bir kolaylık olmuş. Burdan sevgili dolap yazarlarına sevgiler saygılar gönderiyorum. Ellerinize sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))