Pages

22 Aralık 2011 Perşembe

Gerçek anlamda ilk sanatsal çalışmamız :)

Oğluşumla çok aktivite yapıyoruz.Bazıları çok basit olduğu için buraya eklenmiyor bazılarınıda ben yaparken kendimi kaptırıp fotoğraf çekmeyi unutuyorum.Maalesef benim oğlumda kendi kendini oyalamayı bilmeyenlerden.Ne yaparsak beraber yapıyoruz.Beraber yaptığımızda da bir süre sonra sıkıldığı oluyor ama tek başına ben istesemde o yapmak istemiyor.Belki biraz daha büyüdükten sonra daha verimli çalışmalar yapabiliriz. Şimdikiler aşağıdaki kardam adam gibi : başka çocukların görürse korkacağı cinsten çalışmalar oluyor ama napalım .Elden gelen bu :)

Babamız bize sadece kardan adamı çizmede yardım etti.Kalan kısmını biz oğluşumla hallettik.gerçi o sürekli eline yapışan pamuklardan rahatsız oldu ama neyse.Daha çok pamuk yapıştırdığımız yerleri boyamak istedi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))