Pages

4 Ekim 2011 Salı

Evrim Arda nın parayla tanışması :)

 Merhaba.Aşağıda okuyacağınız post daha önce yazıldı. Sitemizdeki bazı yazıları buraya da eklemeyi uygun gördüğümüz için tekrar yazmak yerine copy-paste yaptım.Kusura bakmayın artık :)

09.07.2011
Bundan yaklaşık bir ay önce başka birşey almak için girdiğimiz züccaciye mağazasından elimizde seramikten denizci bir oğlanla döndük eve. Bu sadece kıvırcık saçlı sevimli bir denizci oğlan değildi tabi. Kafası çalışan bir denizciydi. Çünkü o bir kumbaraydı. O güne kadar hiç bir eşya yiyecek vs için tutturmayan Evrim Arda kendini yerlere attı almak için. Mağaza ortasında alcammmmm alcammmm diye bağırdığı ilk eşya .Aslında bu şekilde istenen hiç bir şeyi almama taraftarıyım diyordum ama etrafa rezil olma duygusunun verdiği eziklik ve nasılsa zararlı bir şey değil diyen iç sesimin verdiği teselli ile biz bu sevimli oğlancığı aldık geldik eve. 2 yaşına bile basmamış bir çocuk napar bununla nasıl oynar diye merak ederken evir çevir bayağı inceledi bizim oğlan bunu. E madem bu kadar ilgisini çekti tamamdır dedim . Amacına uygun kullanmaya başlayabilir. Eline bir kaç bozuk para verdim. Bir kerede nasıl atacağını gösterdim. Bitti. Sonuç mu ? Şimdi evde ekmek almak için bile bozuk para bulamıyoruz. Ne zaman eline bozuk para geçirse soluğu aynı yerde alıyor .Minicik parmaklarıyla bozuk paraları kumbaranın derin karanlıklarına gönderiyor. Bu kadar bahsetmişken bizim denizci oğlanı göstermesek olmazdı dimi :) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))