Pages

1 Şubat 2011 Salı

ŞUBAT 2011 :)

Evrim Arda yazı yazıyor.

Evrim Arda yazı yazmayı kağıt kalemle uğraşmayı çok seviyor.1 aydır aktif olarak hergün resim yazı yapıyor.Eb pahalı oyuncakla oynadığı süreden bile çok daha fazlasını kağıt kalemle geçiriyor. Tabiyki karaladığı yerleri saymıycam .Çünkü o kadar çok ki yazmadığı yerleri saysam daha kolay olur .
Banyonun fayanslarımı kaldı halılar duvarlar yatak çarşafları bulaşık – çamaşır makinasının beyaz alanları hepsi onun için birer yazı tahtası .Elleri ayakları dahil bu yazı tahtalarına. Birde parkelerin halini hiç görmeyin zaten
Neyse Allah sağlık sıhhat versinde yazsın. Temizleriz çıkıyor nasılsa.
Benim asıl değinmek istediğim ise bu işi çok profesyone yapması. Nerde bi kağıt görse hemen benden kalem ister.
 Birde öyle bir tutuşu varki sanki yıllardır kalem tutuyo gibi yere uzanıp ayaklarını kaldırıpta yazarken ben bakmaya doyamıyorum. Sizce de çok şeker değilmi ?





Evrim Arda LTB mağazasında alışverişte :)

Bugün yine Antalya Migros mağazasıan dolaşmaya gittik. Eh büyük marketlere gidip te eli boş dönmek olmaz değilmi . Bir kaç beğendiğimiz bişeyler aldık.Evrim Arda ya da yeni cici ayakkabılar ve oyuncaklar aldık tabi.
Bu arada LTB mağazasında biz alışveriş yaparken mağazada bize yardımcı olan arkadaşlar Evrim Arda ile oldukça ilgilendiler sağolsunlar . Babasıda rahat rahat alışverişini yaptı. Normalde babasına hiç rahat vermez çünkü.Bir önceki ayakkabı mağazasın girmemizle çıkmamız bir oldu bu yüzden .Neyse … Buradan LTB mağazasındaki abilerimize ablalarımıza çok teşekkür ediyoruz. Beraber çektiğimiz bir resmi de hatıra olsun diye sayfamıza ekliyoruz. Buradan sevgiler saygılar kendilerine…




Evrim Arda babasının izinde :)

Evrim Arda işyerinde vakit geçirmeyi çok seviyor. Özellikle babası ile . Genelde müşteri falan da dinlemiyor peşlerinde geziyor.Bazen güzel bulduğu bayanlara ilk kaptığı çiçeği götürüp veriyor. Herhalde seneye falan satış yapmaya başlar bu hızla
 Birde babasını taklit edip onun peşinden gitmesi varya işte bu tam eğlencelik Babasının izinden giden Evrim Arda aşağıda





Erkek milleti işte :) büyüğü de küçüğü de aynı :)

Neden mi böyle söylüyorum . Evrim Arda nın babası keyfine çok düşkündür.Çalışkan olduğu kadar keyif yapmasınıda sever. Her gün yemekten sonra bir çerez + içecek sonra meyve faslımız vardır. E haliyle evdeki tek bayan olarak servisleri ben yapıyorum. İkiside ayrı ayrı tepsilerde ayrı ayrı seviyolar .Dün akşam Evrim Arda tabağında meyvesi bitmiş Annee bittiii diye bana sesleniyo. Ve elini uzatıyo .Bunu yapan 1,5 yaşında bir çocuk . Annecim sen yorulma ben alırım diyeceğine oda babası gibi elini uzatıyor. Yenisini ver diyee. E ne dedim ben. Erkek milleti değilmi işte. Büyüğüde küçüğü de aynı )))) 


Bir çok şeyin farkında :)

Evrim Arda doğduğundan beri antenleri açık olan bir çocuktu zaten. Ama son zamanlarda çok şeyin farkında olduğunu keşfettim. Mesela geçen gün salonda çizgi film seyrediyordu benim cep telefonumda salonda çaldı. Aldı bana getirdi verdi sonra bişey demeden geri gidip çizgi filmine bakmaya devam etti . Ve bunu ona biz öğretmedik. Çok şaşırdım ve sevindim tabii. Normalde yaptırdığımız getir götür işlerinden harici kendiliğinden benim için bir şey yapması çok hoşuma gitti.Zaten yemek yeneceği zaman örtünün ve ekmeğin götürülmesi işi ona ait bi süredir .Onun sorumluluğunda. Gerçi bu anlattığım bir çok anne için sıradan olabilir ama 1,5 yaşında çocuğu olanlar daha iyi anlarlar beni. Şimdi yeni yeni şeyler yapmaya başladıkça onlarında bizimde ne kadar mutlu olduğumuzu Allah hep böyle sağlıklı sıhhatli kılsın onu başka birşey istemiyorum. 

Siz hiç böyle yattınız mı ?

Evrim Arda !nın değişik yatma pozisyonlarından birisi daha . Benim oğlum çeşit çeşit şekiller geliştiriyo .Böyle rahat uyuyormu acaba






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))