Pages

30 Haziran 2010 Çarşamba

HAZİRAN 2010 :)

Beşikte yalnız oynuyorum anne nerdesin?

Yine beşikte yalnız başıma oynadığım günlerden bir gün. Canım da sıkkın .Kaşlarımda çatık çünkü yanıma fazla oyuncak ta koymamışlar bide bıraktılar yalnız başıma offf offf Anne nerdesin ? İşe mi gittin gene





Ne tatlı uyuyorum bir bakın

Uyurken çok tatlı oluyorum ben . İnanmazsanız aşağıdaki resimlerime bakın. Ama keşke az da yüzümü çekseydin anneee



Evrim Arda hamakta oynuyor

Evrim Arda şimdi de hamakta oynuyor.Ama sıcak havalarda helede öğleden sonra balkona gölge geldiğinde hamakta uyumayı çok seviyor.Bazen içerde uyumuyor hamağa gidiyoruz saniyesinde dalıyor uykuya






Evrim Arda kendi kendine yıkanıyor






Hem tatlı hem ekşi bir arada yenirmi ?

Evet doğru okudunuz benim damak zevkim çok gelişmiş olduğu içn hem tatlı hem ekşiyi bir arada yiyip tatlarınıda birbirine karıştırmamayı becerebiliyorum Deneyin derim lezzetli oluyor








Kutu kutu pense Arkadaşım Efe arkasını dönse :)

Arkadaşımız EFE bize gezmeye benimle oynamaya geldi. Hadi oynayalım efe : Kutu kutu pense elmamı yerse arkadaşım efe arkasını dönse







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))