Pages

28 Şubat 2010 Pazar

ŞUBAT 2010 RESİMLERİ :)

Yeni uyuma şeklimiz :)

Bir süredir böyle uyumayı öğrendi oğluşum . çok hoşuna gidiyor sanırım böyle kollarını açmak. Her gün yeni bişeyler keşfettiğini görmek benimde hoşuma gidiyor.




Babamızın Kucağında :)

Evrim Arda babasının kucağında işyerinde Nasılda tatlı çıkmış değilmi ? Üstelik cep telefonuyla çekilen bir resim. Keşke o gün fotoğraf makinası yanıma almayı unutmasaydım . 


Tükan a gittim

Babamı ziyarete tükana gittim. Hem ziyaret hem ticaret sizin anlayacağınız Siparişlerim vardı da




Uyurken bari rahat bırakın :(

Uyurken bari rahat bıraksanız diyorum .Rüya görüyorum ilişmeyin bana






Bıcı bıcı zamanı

Bıcı bıcı zamanı gelsin köpürcükler 



 Parmak benim emerim kime ne ?





Oğluşumun Misafiri Geldi

Bugün oğluşumun misafiri geldi. Yakın arkadaşımız Efe bizi ziyarete geldi. Oyun halısında beraber oynadılar. (Tabiyki bu işin şakası . Birbirlerinin ne kadar farkında olduklarını bilmiyorum ama ilerde çok iyi anlaşacaklarına oynacaklarına eminim) Minik Efe’cik Evrim’den 17 gün küçük aslında . Ama maşallah annesi çok güzel bakıyor ona. Tombiş tombiş yanakları yumuk yumuk elleri var . Allah ona da benim bebeğime de tüm bebeklere de hayırlı yazılar yazsın .

İşte oğluşum ve minik efecik. 



Oyun halımızı çok sevdik

Bir süredir oyun halılarını inceliyordum. Yaklaşık 4 aylık olduk ve etrafımızı keşfetmeye çoktan başladığımız için ,oyun halısı almanın zamanı geldi diye düşünüyordum. İnternette bir kaç model kafama yatmıştı. Telefonda babamıza söyleyince o da sürpriz yapmış. Akşam geldi bir baktık elinde oyun halımız. Çok sevindik. Hemen yatırdım oğluşumu . Tam uykudan kalkmıştı .Önce bir garipsedi ağlar gibi oldu. Tabi hemen aldık. Sonra karnımız doyup uyku mahmurluğumuz gidince tekrar yattık içine. Bu defa çok sevdik. Hele ki karnını sıkıpta ses çıkaran oyuncağa bayıldı . Sanırım bu halı üzerinde epey güzel vakitler geçireceğiz. Teşekkürler babası



Uykudan uyanıyor gerinme nasıl olurmuş görün :)

Evrim Arda uykudan uyanmak üzere. Siz nasıl gerinileceğini bilmiyorsanız eğer bakında öğrenin




Evrim Arda mamasını kendi yemeye başladı :)

Evet oğluşum daha 4 aylık bile olmadı ama mamasını kendini yemeye başladı . 



3 aylık kontrolümüze gittik .

3. ayımızı dolduralı bir hafta falan oldu . Aslında aşımız falan yoktu ama anneannemiz domuz gribi aşısı olacağı için hep beraber gittik sağlık ocağına . Tabi benimde tetanoz aşım vardı . Yani bu defa küçükler değil büyükler aşı oldu . Gitmişken oğluşumun boyunu kilosunu ölçtürdük. Normal sınırlar içerisinde çıktı. Sevindim tabiyki. Çok şükür hiç bir sağlık sorunumuz da yok . Teşekkürler oğluşum . Üzerine düşeni yapıp sağlıkla büyüdüğün için .

Bu arada 04 Ocak 2010 itibari ile :
 Boyumuz : 61 cm Kilomuz : 6200 gram. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınızı bekliyoruz :))